Alla inlägg den 19 december 2010

Av stine - 19 december 2010 16:49

Har haft en riktigt mysig dag i dag med Finaste. Sov länge och vaknade av att Finaste ringde och väckte mig när hon var på väg hem från jobbet (kört snö i morse). Mysig frulle, sen softa fram till lunch när vi skulle ut och handla de siste julklapparna. Visst skulle vi handla julklappar och det fick vi gjort, dock inte till de som vi hade tänkt till utan till oss själva! Finaste köpte två par jeans och jag en tjock jätte fin tröja och ett par jeans. Tighta. Känns jätte konstigt men samtidigt ganska bra. Har dock inte mer pengar! Tur jag har finaste som får ta det sista fram till löning ;) haha


Vidare har det inte hänt så mkt mer de sista dagarna, inte mer än att jag har börjat bli bättre, betydligt bättre. Min tanke är att jag ska börja styrketräna lite i morgon och sen förhoppningsvis köra lite SS i slutet av veckan. Allt hänger på hur det går med min nästäppa... Vill så gärna bli bra igen!


Nu är det två dagar kvar att jobba sen ledig till den 3 jan, ska bli så himla skönt! Ska bara ta det lugnt och softa, läsa lite böcker och ta hand om mig själv, som jag längtar!!!


Hoppas hoppas hoppas!!! (att jag kan träna ordentligt i veckan, det är ju trots allt mitten av feb som jag ska göra 3 mil på skidor...)

Ovido - Quiz & Flashcards