Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Vissa dagar hatar man andra älskar man.

Av stine - 20 december 2010 21:21

Har haft en bra jobbdag i dag och det har flytit på bra. Började morgonen men ca 30 min med kidsen oc sen långt möte med min ena klass nya lärare. Det gick jätte bra och fick en bra känsla, hoppas detta blir bra! Avslutade dagen med klasskonferans som jag hann vara med på större delen innan jag slutade. Sen iväg till frisören och finaste blev klippt så numera är hon korthårig. Eller ja, allt är ju relativt! Hon har typ en page med lite längre framtill, så himla snyggt!!! Själv ska jag klippa mig på onsdag vid lunch, ska bli skönt :)


Nu på kvällen har jag varit hemma och provat lite kläder inför skolavslutningen i morgon. Min plan är att ha mina nya tighta jeans och en brun väldigt feminin tröja till. Funderar tom på att sminka lite mig lite, mest som en kul grej :)


Det var bara en HEMSK upplevelse att försöka prova mina nya jeans ihop med en skjorta som jag haft innan. Det blev lite v en aha upplevelse, fy fan vad otränad jag har blivit!!! Äckligt! Magen ar blivit stor oc mina armar... Så otränade och början på ett rejält gäddhäng, obehagligt! Men jag ska bara bli helt frisk sen ska det ta mig fan bli ändring på denna otränade kroppen. Maten ska bli helt rätt och träninngen kommer ge resultat. Och jag ska blli vältränad och sluta ha komplex över allt hela tiden.


Vidare önskar jag mig tålamod och tid i julklapp. En triss med lite pengar varje månad skulle också funka ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stine - 21 februari 2014 08:13

Jaha, snart har en hel vecka gått, känns overkligt! Som jag har behövt detta breaket och som jag njutit av att bara vara själv och göra det jag själv vill, livskavlite helt enkelt! Testade crossfit söndagen den 16/2, ett intropass. Det var jobbigt, s...

Av stine - 12 februari 2014 17:45

Jag har efter en stunds velande bestämt mig för att göra om denna bloggen från en mer eller mindre renodlad träningsblogg till en mer hundträningsblogg. Denna bloggen kommer i fortsättningen mestadels handla om hundträning  och Floe. Men även en del ...

Av stine - 9 juli 2013 14:18

Har funderat ett tag på en del saker och konstaterar att ju mer jag kan destu svårare blir det. Önskar ibland att jag var helt okunnig och inte visste ngt så jag bara kunde flyta med liksom. Tänker nu främst på djur. När jag var "liten" tyckte jag at...

Av stine - 17 mars 2013 17:16

Det har hänt en del sedan sist, ska försöka komma ihåg alt och få ner det ordentligt i text på ett vis som gör att jag kommer förstå det om ett år. Sen är det ju kul om de som läser min blogg också förstår vad jag menar! haha   Sedan sist så har ...

Av stine - 19 februari 2013 19:44

Ja, precis så är det, plötsligt händer det! Det som händer nu är att jag efter ca ett års uppehåll bloggar igen. Varför det har varit så dött på bloggandet vet jag inte riktigt, finns 100000 anledningar och samtidigt inga alls. Livet hände? Kan det v...

Ovido - Quiz & Flashcards