Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av stine - 25 oktober 2010 20:04

Mitt inlägg igår var fullt med galla, det var inte riktat mot ngn speciell samtidgit som det var riktat till alla som kände sig träffade. Igår var det många små faktorer som gjorde att jag började md all galla. Vad som förvånar mig är reaktioner från många i min omgivning. Allt från småpanik med kommentarer i stil med "Är det mig du är besviken på" till "varför sa du itne det direkt till mig?" till meddelande med pepptalk och där jag fick veta att jag faktiskt inte är värdelös eller att jag inte är uppskattad.


mitt inlägg igår är det som väckt mest och starkast känslor, uppenbarligen. Igår var itne en bra dag, itne i dag heller men jag överlever. Har haft ett långt samtal idag med min närmsta chef och det kändes bra. Hon är bra, bra på att lyssna, på att alltid ta sig tid, och det känns som hon förstår och bryr sig. Det är skönt! Dessutom fick jag glädjande besked, om allt går vägen kommer jag få en personal till som kommer att jobba på min avdelning, SÅÅÅ OTROLIGT FANTASTISKT SKÖNT! Men än är det inte helt klart, vi får se vad som händer, men gudarna ska veta att jag hoppas och behöver en till för den delen.


I dag fick jag för övrigt veta att jag är världens långsammaste flicka eftersom jag "förlorade" mot min systers söner när vi hade springtävling till parkeringen. Älskar kidsen så sjukt mkt.


Jag har inte varit ute efter att såra ngn med mitt förra inlägg, bara få klöka av mig. Det har jag rätt till och detta är mitt sätt att göra det på. Jag gör det för att klara morgondagen...


Hoppas sova mer eler mindre hela naten i natt och sen vakna utvilad...

Ovido - Quiz & Flashcards