Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av stine - 31 oktober 2010 08:02

Jag har efter mkt funderande kommit fram till att det nu är dags att gå vidare med allt. Jag har bestämt mig för att helt lägga ridningen åt sidan. Jo, det är sant. Vet inte om jag tycker det är så kul längre. Kommer rida Apollo nu när Carin är iväg och sen får jag se om jag allt kommer fortsätta rida. Vill dock inte släppa hästarna helt utan tänker att ja kan fortsätta hänga med ut på tävlingar. Får se om det fungerar i verkligheten.


Ist för att rida vill jag börja träna mer och gå med i en klubb så att det blir lite struktur på min träning och kan utvecklas. Vill ju pressa mina tider betydligt i mina lopp, vet att det finns mkt mer att ge i min kropp, att jag kan pressa mina tider en hel del :) Vidare är ju min tanke att jag ska göra klassikerhalvan nästa år. Har ev fått med mig en elitkanotist. Hoppas!


Planen för i dag är att göra årets sista start, 6km i Torup. Får se hur det går med tanke på att jag knappt hunnit träna sista tiden. Jaja, det blir säkert bättre än förra året. Hoppas jag. Men det var länge sedan jag gjorde ngn löpträning i backar och nu blir det 6 km i backar. Hoppas John kommer vara där, hade varit kul att träffa honom och snacka lite om träning osv.


Hoppas att allt kommer klarna upp och att jag kommer slippa känna mig så här stressad... Hoppas. En annan kul sak är att jag förmodligen kommer träffa Mikaela i kväll. Det ska bli kul!

Ovido - Quiz & Flashcards