Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

Fortfarande lyrisk

Av stine - 13 augusti 2010 07:07

Nu är det morgonen efter. Jag har sovit hela natten i natt och det var underbart. Har inte sovit en hel att på över en vecka, förmodligen närmre två veckor. men i natt sov jag en hel natt utan att drömma. Vaknade halv 6 när klockan ringde och gick upp ca kvart i sex. Sitter nu och bara njuter. Njuter av min finaste Pärla som står ren i badrummet, njuter ff av känslan av att träffat andra som också älskar att cykla, som inte anser att man är korkad eller galen för att man  älskar det. Blir helt varm ikroppen över hur uppriktigt viktigt det var för de andra i gruppen att det var bra för mig och att jag hängde med.


Har för övrigt bestämt mig för att inte köpa en ny sadel, jag ska testa att ändra inställningarna lite och se om det hjälper. Funkar int edet blir det till att köpa en ny lite billigare sadel än den jag testar nu. Har nästan inte alls ont i dag, men lite öm är jag. Sist jag cyklade över tre mil kunde jag inte gå när jag gick av cykeln... Vi gjorde 3.8mil i går oc snittade på 24km/h enligt min färddator på cykeln. Tror det var en ganska bra distans att börja på även om jag inte var helt galet trött i benen (förvånansvärt pigg i benen faktiskt) så behöver jag nog vänjas in lite i kroppen med en annan typ av sitt ställning. Dessutom såg jag att jag fått blåsor i händerna av att cykla. Haha! Lycka!!!


Nu ska jag ta hand om Pärlan och sen göra mig klar för att ta mig till jobbet. Börjar inte fören 0830 så jag har all tid i världen känns det som!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stine - 21 februari 2014 08:13

Jaha, snart har en hel vecka gått, känns overkligt! Som jag har behövt detta breaket och som jag njutit av att bara vara själv och göra det jag själv vill, livskavlite helt enkelt! Testade crossfit söndagen den 16/2, ett intropass. Det var jobbigt, s...

Av stine - 12 februari 2014 17:45

Jag har efter en stunds velande bestämt mig för att göra om denna bloggen från en mer eller mindre renodlad träningsblogg till en mer hundträningsblogg. Denna bloggen kommer i fortsättningen mestadels handla om hundträning  och Floe. Men även en del ...

Av stine - 9 juli 2013 14:18

Har funderat ett tag på en del saker och konstaterar att ju mer jag kan destu svårare blir det. Önskar ibland att jag var helt okunnig och inte visste ngt så jag bara kunde flyta med liksom. Tänker nu främst på djur. När jag var "liten" tyckte jag at...

Av stine - 17 mars 2013 17:16

Det har hänt en del sedan sist, ska försöka komma ihåg alt och få ner det ordentligt i text på ett vis som gör att jag kommer förstå det om ett år. Sen är det ju kul om de som läser min blogg också förstår vad jag menar! haha   Sedan sist så har ...

Av stine - 19 februari 2013 19:44

Ja, precis så är det, plötsligt händer det! Det som händer nu är att jag efter ca ett års uppehåll bloggar igen. Varför det har varit så dött på bloggandet vet jag inte riktigt, finns 100000 anledningar och samtidigt inga alls. Livet hände? Kan det v...

Ovido - Quiz & Flashcards