Alla inlägg den 10 maj 2010

Av stine - 10 maj 2010 21:15

Jag har äntligen tränat, som jag har längtat!! Red Apollo i dag direkt efter jobbet (eller ja, direkt och direkt. Jag körde dit, fällde sätet och somnade i solen...) och han var snäll, så där riktigt snäll att jag nästan blev orolig över att ngn gett honom lugnande ;) haha Skämt å sido så var han jätte snäll och ganska fin. Lite okoncentrerad men annars helt ok. 40min skritt.


När jag kom hem tog jag det lit lugnt innan jag gick till gymmet. Det var nästan lite nervöst,så länge sedan är det jag var där! Väl där satte jag mig på en cykel med målet att cykla en timme och sen köra styrka på överkroppen. Efter ca 30 min cyklande var jag helt slut (glömde att jag ine rört påt mig på tre veckor vilket satt sina spår...) så jag gick över till att köra styrka. Jag gjorde för omväxlingskull inte bara överkroppe utan körde även lite ben, Mest som sjukgymnastik men iaf. Tog nog mer vikt i dag än vad jag brukar göra. Sitter nu helt nöjd i min fula fåtölj och har det bra. Har ätit lite och snart dusch innan det blir sängen. Varit vaken (minus power nappen i bilen) sen 0430 eftersom jag skulle hjälpa L upp till hennes morgonträning. Tyvärr kunde jag inte somna om :(


54min 474kcal

Ovido - Quiz & Flashcards