Alla inlägg den 18 maj 2010

Av stine - 18 maj 2010 07:19

Jag har slarvat med en hel del sista tiden. Slarvat med maten och träningen (som jag skrev i förra inlägget) men även med bloggandet och mkt annat, men nu får det vara ändring på det. Tränade i söndags, löpning och styrka. Löpningen blev 5 km på riktigt kass tid men i 4km uppförsbacke på löpbandet. Innan träningen var det en tur till Kristianstad och tävling för lille Eisack, dressyr. Han vad duktig, 2 missar i programmet och väldigt spänd så procenten blev inte super men helt klart godkänd. Framför allt är han underbar att ha med på tävling, han är lugn och trevlig hela tiden, uppför sig som om han inte gjort annat i hela sitt liv. Men det var han 4:e start...


Har nu på morgonen varit en runda på gymmet, körde lite power walk i uppförsbacke sen styrka på överkroppen och låren. I em är min plan att rida och sen ut och springa en runda i skogen, tror bestämt att jag behöver det. Vet inte om jag ska köra intervaller eller om jag ska köra utfall och andra styrke/teknik övningar. VI får se helt enkelt. Men löpning blir det, längtar efter att vara ute och löpträna!


Så här långt:

16/5 551kcal

18/5 156kcal (men kommer bli mer då jag planerat in ett ass till i kväll)

Ovido - Quiz & Flashcards