Alla inlägg den 31 maj 2010

Av stine - 31 maj 2010 19:31

JAg kommer som sagt vara ledig i 8 veckor i sommar och det ska bli skönt men misstänker skarpt att jag kommer bli rastlös... Därför söker jag jobb. Bara några timmar i veckan, kanske på sin höjd halvtid men inte gärna mer om det ska vara under HELA sommaren. Fast det vill jag nog inte. Kanske jobba ngn vecka sen vara ledig många ;)Har faktiskt sökt jobb som personlig assistent hos en fd arbetsgivare. Ska bli kul att se vart det leder...


Ridit Apollo i dag, jobbigt mina ben är helt stumma sen igår och mitt förbannad finger gör ont. Jobbigt. Trött nu, ska packa om sen köra hem till L och göra mat till i morgon. Jag har gått ner otroliga 4hg (jämfört med i går morse och för ca 30 min sedan)!!! Det är sånt som gör att man älskar att träna. Snabba resultat och stumma ben! hahha

Av stine - 31 maj 2010 13:09

Igår blev det en ganska tuff dag med mkt trning. Började dagen med att rida Apollo som var riktigt pigg. Vi har nu börjat trava lite och han ÄLSKAR det! Sen hem ch äta och vila innan jag körde inm Skrylle och sprang en runda. Ursprungsplanen var att göra milen men när jag började sprigna kändes det som om benen ville ha ett snabbjobb (konstigt men det var precis så det kändes) så ist för milen blev det 5km snabbt. Gjorde 5.5km på 26 vilket innebär att jag höll ett 4.45min/km tempo!!! Jag gjorde alltså 5km på 23.45min Super nöjd! Ganska mör i benen när jag kom tillbaka men det var bara skönt.


Körde lite styrka innan jag satte mig i bilen och körde hem till L. Hemma hos L blev det lite mat sen ville L ut och power walka en runda så jag följde med om vi gick inom affären och köpte choklad till mig. Deal. Det slutade med att vi gick nästan 7km i raskt tempo (8min/km) sen var jg trött i benen... Men det var det värt, dels för att det är en skön känsla men även för att sen passade L upp mig, fixade lite att äta, the och allt annat som kan tänkas önskas efter en hård dag! Hon är allt bra hon min L :) Har lånat första säsongen av L-word så det tittades på ngt avsnitt av det oxå...


För övrigt ska L gå sin första match på lördag, kom gärna och titta! Lördagen den 5/6 kl 12 går hon upp för sin första fight. Realfighters arena i Lund är platsen.

Nu är min rast slut så nu ska det jobbas!

Ovido - Quiz & Flashcards