Alla inlägg den 4 juni 2010

Av stine - 4 juni 2010 08:12

Jag har sedan jag vurpade med cykeln första gången haft ont i handen och trott på en stukning. När jag googlade stukade fingrar stod det att smärtan skulle avta efter 3-4 dagar annars var det förmodligen en fraktur. Gissa om jag blev nervös! Jag fick en läkartid igår efter jobbet. Blev nästan utskälld av läkaren för att jag inte kollat upp handen tidigare... Blev akut röntgen och jag var lite smånervös för att det skulle vara ngt, samtidigt sa min magkänsla att det skulle vara lugnt. In och röntga, vänta nästan 30 min på svar och sen hem. Där var inget! Såå skönt! Ska försöka få tag p min läkare i dag och fråga vad som händer nu, det gör ju fortfarande ont! Jag kan inte trycka ut tandkräm med höger hand pga det förbannade fingret!


Tveksam till om det blir start p söndag i cykel. Jätte sugen en frågan är hur smart det är när jag bara testat min cykel 2 gånger... Vi får se helt enkelt, är jätte jätte sugen! Men först blir det ridning i kväll förmodligen milen (som skulle gjorts igår men blev inte så av förklarliga skäl), sen hem och göra köttfärspaj och fläta L´s hår inför fighten i morgon. Hela dagen i morgon kommer att gå åt till att finnas där för L och hennes fight, längtar sjukt mkt! Ska bli spännande att se hur hon reagerar när hon kommer upp i ringen :)


Nu ringer det in här och jag måste börja jobba. Får helt enkelt skriva mer i kväll eller iaf i morgon kväll. Då vet jag hur det gått för finaste L och om jag ska starta på söndag...

Ovido - Quiz & Flashcards