Alla inlägg den 7 juni 2010

Av stine - 7 juni 2010 17:42

Har varit hos läkaren i dag för attkolla upp min hand som ff är svullen och galet öm. Det beöket resulterade i att jag är påtvingad vila till onsdag och telefontid på fredag morgon för att kolla av vad som hänt med fingret. Det viade sig att jag numera har inflammtion oc sträckt leder osv mellan fingrarna. Sen förstod jag inte om det förmodligen varit en liten spricka på ledbanden eller om det var på sklettet... Kul va? Jaja skit i det, jag får vara igång igen på fredag och rida lite försiktigt redan på onsdag!Det blir dock mellan 6-9 tabl i 14 dagar...

Av stine - 7 juni 2010 10:22

'Nu är det måndag och jag sitter och försöker att planera mina sista 9 dagar i Lomma. Det går väl sådär är jag rädd. Ingen inspiration så det blir nog mest till att göra klart det som är påbörjat på fritids och sen lite frilek. Kanske göra några uteaktiviteter på fritidspassen om vädret tillåter. Vi får se. Eftermiddagarna är som tur är redan planerade!


Helgen har som sagt var varit väldigt händelserik. Min fantastiska flickvän har gjort sin första match och inte nog med det, HON VANN!!! Hon var grym! Fullkomligt ägde sista ronden, grym! Och jag var nog tveklöst den stoltaste på hela stället.


Igår sprang jag en runda, sååå skönt! Har haft min träning lite på is nu sista veckorna (2 sista) pga skador och för att hjälpa L så mkt som möjligt inför hennes match. Fredag kväll gick till att fläta hennes hår, 9 små inbakade flätor för att håret inte skulle vara i vägen när hon gick fight. I dag hoppas jag hinna med mitt livsförsta spinningpass! Tessan är ju som bekant instruktör och har lovat att jag skulle få hänga med och testa. Får se om jag hinner idag. Slutar 16, läkartid 1645 (blivit sämre i handen), spinningen börjar 1730 (tror jag) och jag ska hjälpa Anna med hennes kids när hon ska rida Apollo eftersom jag inte kan med handen... Jävla klödd. Är så grymt ledsen och besviken på min hand, att den inte blir bättre eller att det överhuvudtaget inte funkar!


Blev inte ngt lopp i helgen eftersom jag inte riktigt hunnit och är skadad. Men förhoppningvis blir det lopp till helgen i Malmö. Cykellopp, 35km tänkte jag. Var ute i helgen och ölade med Tessan, fan vad kul det var. Eller ja iaf skönt att komma ut och titta människor och dricka öl. Det gillar jag. Söndagen åt jag och finaste brunch på Debaser. Såååå skönt och mysigt! Grymt mysigt, ville mest bara somna på hennes axel när vi hade ätit klart.

Ovido - Quiz & Flashcards