Alla inlägg den 19 juni 2010

Av stine - 19 juni 2010 21:59

Jag har nu påbörjat min ledighet på sju veckor och det är underbart!!! Avslutade min anställning i Lomma igår, sorgligt att lämna barnen kommer sakna dem, men hade en riktigt bra kväll med mina kollerger i en personalfest. Till min stora förtjusning och förvåning släppte en del av personalen loss och visade en sida jag inte trodde fanns och det var sååå kul! Blev en riktigt bra kväll med en (vad jag anser) bra blandning av lekar och lekar som funkade och gick hem. Kul!


I dag vaknade jag bakis och sliten men det var bara att gå upp och åka till stallet och rida. Apollo var till min glädje jätte fin och riktigt samarbetsvillig trots att han stått i två dagar. Var lite tramsig på vissa bitar av passet men det fick jag loss genom att rida vidare och låtsas som om det regnade vilket funkade bra.


Tyvärr så när jag gick ut i hagen för att hämta Apollo trampade jag fel och gjorde illa foten så nu kan jag knappt gå. Helvetets jävla skit, jag som skulle sätta igång och träna på allvar nu när jag är ledig och har tid. Fan fan fan. Men som tur är så verkar foten lite bättre nu, ska bli kul att se hur den är i morgon. Hoppas på helt bra   


I m orgon ska jag träffa Anna tidigit i stallet och rida ut på tur. Vi ska rida över järnvägen och försöka ta oss ut på tur med var sin häst, Dido och Apollo. Ska bli spännande och se hur det går. Vi valde en söndags morgon eftersom vi räknar med mindre trafik när vi rider över järnvägen och förhoppningvis slipper vi tågen också haha.


Har för övrigt klkippt mig i dag och är toknöjd med mitt "nya hår". trivs jätte bra. Angelica är grym på att mecka med mitt hår.

Av stine - 19 juni 2010 17:28

       

Ovido - Quiz & Flashcards