Alla inlägg den 28 februari 2011

Av stine - 28 februari 2011 19:46

JAg har nu efter noga funderande och studerande på mig och Finaste kommit fam till att det finns nackdelar med träning. Det tar mkt tid, genererar otroligt mkt tvätt som luktar illa och som det är nu gör det att jag fryser ngt hysteriskt! Känns som om det inte spelar ngn roll vad jag gör så fryser jag. Jag mår inte dåligt men jag fryser. Kroppen känns ok, pulsen är ok, aptiten är det verkligen inte ngt fel på det är bara så att jag mer eller mndre fryser så att jag får pigghud hela tiden! Jaja, nog om att jag fryser.


I dag har det varit en bra dag i det stora hela förutom det faktum att de killarna jag skulle åka till Tyskland med i dag lämnade i dag besked om att de bangade. De ville vara hemma och förbereda deras fight som de har den i början av april... Jaja, inte mer att göra åt det mer än att konstatera att som det ser ut nu kommer jag inte kunna följa med till Tyskland och kommer inte få se Finaste´s första Afight och jag kommer inte få se flera stora bra fighters men det är så livet är. Surt som fan och jag är asdepp över det men men... Åsa skulle kolla ett sista elternativ så kanske kanske finns det en chans. Hoppas!


Min träning går jätte bra, riktigt bra faktiskt. I morse tränade jag, hade ett pass styrka. Gjorde i dag precis som det stod i schemat vilket gjorde att en del övningar var lättare än så som jag gjort innan (förlåt Oskar men jag kom på en miss som jag gjort hela tiden...) vilket gjorde att jag kunde lägga på lite mer vikter, så kul!!! Kändes jätte bra hela passet, tom strechingen gick betydligt bättre än vanligt :) I kväll har jag jobbat extra och är helt slut och fryser så jag har kollat med Oskar så kvällens intervaller får vänta till i morgon kväll ist. Är trött helt enkelt.


Saknar hästarna och letar extra jobb. Hade varit sååå kul om jag kunde få extra tider på Flyinge, en eller två helger i månaden hade varit såååå bra! Om allt går som planerat kommer det förhoppningsvis ut en mäklare oc värderar Finastes hus så att det kan bli köp och därmed flytt. Blir det flytt kommer jag ev att kolla mig omkring för att kanske kanske ta upp ridningen. Men BARA KANSKE. Men gärna som jobb. Är i grymt stort behov av extra pengar. Gissar dock att jag är den enda i hela världen som ar det behovet, eller?? Jag lever dyrt och jag prioriterar mina tävlingar, Finastes fighter och att göra det som vi känner för. Tyvärr är det ganska dyrt!


Ja, det var nog allt. Nu ska jag göra mig en kopp the och en äggamacka eller en macka med makrill. Knäckemacka då alltså.


Längtar efter värme!


OnO

Ovido - Quiz & Flashcards