Alla inlägg den 3 mars 2011

Av stine - 3 mars 2011 06:24

Har precis kommit hem och ätit frulle, har varit och gymmat. I dag gick det bra, ny tid på planka som jag är ganska nöjd med. Har lyckats fördubblat min planktid :) DET måste jag vara nöjd med! Bäst med träningen (förutom allt det fysiska och mentala hälsan) är "nötkakan" som jag äter  när jag strechar. Sååå gott! Fick receptet av en av tjejerna på RF så den är "korrekt" att äta efter träning :)


Vet inte riktigt vad jag ska skriva om i dag, känns som om jag borde skriva ngt jätte intressant men vet inte vad det skulle vara. Fryser ff mkt men tror det börjar avta lite. Eller också är det alla kläder som börjar göra sitt. Linne, t-shirt, tjocktröja med huva och sen en till tjock hoodie med huva. 4 tröjor med andra ord. Ett par byxor och raggsockar och naturligtvis inneskor. Skulle väl vara fan om jag inte höll varmen. Det gör jag visserligen men inte mkt mer... Får se hur det blir i dag med frysandet.


Har blivit erbjuden ett extra jobb till, samma som det jag har fast med andra barn. Kan jag få till det helt och typ med samma tider som jag har nu kommer det ge ett bra extra klirr i kassan varje månad. Hade varit välbehövt och efterlängtat. Får se hur det blir med det. Viljan finns men det ska finnas ork att göra det bra och det får inte ta tid från min träning. Svårt det där! Bäst hade varit om jag kunde ta alla kidsen på samma dag... Vi får se hur jag/vi löser det.


Nu ska jag duscha och sen skynda till jobb. Börjar om 40min!


Ps. Vill ff till Tyskland men det ser minst sagt MÖRKT ut. :(

Ovido - Quiz & Flashcards