Alla inlägg den 8 mars 2011

Av stine - 8 mars 2011 20:13

Sitter här i min ensamhet och drömmer mig bort. Fast jag är inte ensam, Finaste är här men vi är upptagna med helt olika saker. Hon fixar med musik och sånt inför hennes Tysklandresa medan jag sitter och drömmer mig bort med hjälp av internet. Finns så mkt som jag skulle vilja göra och ha! N'sta år tänkte jag kosta på mig en vecka på Kanarieöarna för att träna triathlon! Borde inte bli så där panikdyrt men kommer nog landa på ca 8000 men det inkluderar resa, hotell, tränare, tillgång till cykel samt bassäng för simträning. Hade varit sååå grymt kul! Men som sagt, nästa år...


Har börjat luska lite i var och hur man gör för att kolla upp maxpuls, mjölksyretröskel och kroppssammansättningsmätnings undersökning. Det sistnämnda kostar 320 och görs på I.M.C här i Malmö. Kan vara värt priset så jag slipper nojja mig över vikt, fettmängd osv. Kanske mest intressant för Finaste men iaf... Det andra ska jag ringa en kvinna på Umas om i morgon. Ska bli kul att höra hur det går till oc vad det kostar. Anledningen till att jag vill veta det är för att jag tränar snudd på uteslutande med pulsträning, dvs min puls bestämmer hur fort jag ska springa osv, "allt" Oskar gör är skriva på vilken puls träningen ska ligga på.


Vidare tittar jag på olika tillbehör till min telefon och till min iPod. Skulle vilja köpa handsfree till min tele som jag kan ha när jag tränar till min iPod och hörlurar som stannar i öronen när jag springer. Vidare skulle jag vilja ha högtalare så att jag kan lyssna på min musik "på riktigt" och inte bara genom datorn.


Som sagt, mkt jag vill ha och det är ok att drömma. Hoppas på bra besked i morgon från kvinnan på Umas så att jag kan få det kollat ordentligt. Hade varit kul! Tror nämligen inte att min maxpuls stämmer med verkligheten eftersom jag under ett träningspass i somras tränade på 102% av min maxpuls...


På fredag ska jag direkt efter jobb på "anställningsintervju" på ett extra jobb. Ska eventuellt passa barn på tisdagar också. Hade varit nice med lite extra pengar då jag lever ganska dyrt... Ja vi får se helt enkelt hur det går med.


Nu ska jag snart äta lite till innan jag somnar. Så nu säger jag Over n Out!

Ovido - Quiz & Flashcards