Alla inlägg den 25 september 2010

Av stine - 25 september 2010 08:15

Var helt slut igår kväll. Decakde innan vi ens hann sätta på filmen som vi tänkte se. När finaste sen väcker mig blir jag vansinnig, går på toa, får av mig kläderna och lägge rmig igen. Vaknade till vid halv fem, gick på dass, låg och halvsov till 7 när klockan ringde. Det innebär att jag har sovit sen lite över nio igår kväll och sovit till 7=ca 10 timmar.


När jag vaknade runt fem var jag full av adreanalin, i kväll är det Battle of Lund! Helt galet. Det har snackats om det och det kommer bli grymma fighter, som jag längtat. Jag kommer få se flera som jag velat se länge och även de som jag vill se mer av tyvärr kommer inte Åsa att ställa upp (slutat tävla) men man kan inte få allt, tyvärr. Oavsett vilket så är jag uppriktigt förvånad över hur taggad och laddad jag är. Nästan som inför en egen start! HÄRLIGT!!!


Jag är uppe ganska tidigt för att vara lördag men det är för att jag ska hjälpa Cecilia i stallet. Har lovat att ta ut hennes hästar och mocka och fixa lite eftersom de har fixat till mig hela veckan. Känns som om det är det minsta jag kan göra när hon hjälpt mig så mkt i veckan.Efter att meckat och fixat i stallet ska jag till realfighter och fläta Elnas hår. Hoppas det blir bra. Ska fläta hårt och fast. Det kommer att göra ont på henne är jag rädd. Fast mest rädd är jag för att hon kommer vara taggad och på G inför kvällens fight...


Taggad till tusen!

Ovido - Quiz & Flashcards