Alla inlägg den 28 september 2010

Av stine - 28 september 2010 20:30

I dag har det varit en hyfsad dag. Många saker som gått ok eller tom med bra vilket gör allt så mkt lättare. Ridningen gick ok, jobbet gick helt ok, hade en ganska bra dag. Blev stöttad under 2 av mina lektioner när vi var ute vilkelt var skönt. Roligast med det var att han som hjälpte mig reagerade på hur stökig gruppen var. Jag var nästan lite förvånad eftersom jag tyckte barnen var lugna och sammarbetade ganska bra! haha


Ridningen gick som sagt ok, hon var nästan koncentrerad på mig större delen av passet. Ska rida i morgon igen en liten stund. Sen blir det vila torsdag (ska på kurs) och fredag (har stängningen på jobb). Ser faktiskt fram emot att rida i morgon. Tror jag, hehe. Längtar efter att träna. Vet inte vart tiden ahr tagit vägen men jag måste försöka ta tag i det och komma igång och träna. Saknar det. Längtar efter det.


Har tom hunnit handla lite i dag, skönt! I morgon blir det till att lua spagetti och köttfärsås. I helgen blir det hunvakt till lilla fina Velvet. Fast lilla är nog inte riktigt rätt ord. Tror unga passar bättre ;) Var för övrigt med  när Velvet och Åsa tränade igår, så himla kul och intressant!!! Längtar galet mkt efter hund igen. Vill ha Laika, inget snack om det, men då måste jag bo i hus, hon hade inte mått bra i lgh. Fast helst vill jag ha shellac som kände mgi innan och utan och jag kände honom innan och utan. Jaja. Fan vad jag tjatar om Shellac men det är så tomt utan honom och det blir så påtagligt när jag kommer hem och när jag har hängt med Velvet. Skit jobbigt...

Ovido - Quiz & Flashcards