Direktlänk till inlägg 14 september 2010

Bland det mest pinsamma jag har varit med om

Av stine - 14 september 2010 21:35

I dag har jag varit med om bland det mest pinsamma jag har varit med om. JAg skulle prvrida Mickaelas häst eftersom jag ska passa den i tre veckor när hon är på VM i USA med Niclas. Jag var lite nervös eftersom jag har sån himla träningvärk och visste inte hur jag på fullt allvar skulle ta mig upp på hästen. Hade sagt det till M och hon visste men tror inte hon fattade att jag verkligen menade vad jag sa och att jag var uppriktigt orolig över hur det skulle gå.


Det hela slutade med att jag fick en pall, parkerade hästen vid pallen och en annan vänlig själv fick hålla hästen OCH putta  mig i baken. Trots det var det bara precis som jag kom upp hästen. Som tur var stod hon helt stilla och visade sig från sin bästa sida :) Efter ca 20 min skritt kom jag ner i sadeln...


Hästen var som tur var snäll och jätte fin att rida, ska bli kul att se hur det går. Jag ska bara jogga den ngn gång i veckan och inte sitta och harva på ridbanan. Ska bli kul, ser verkligen fram emot det. Fick M till att lova att berätta att jag faktiskt kan komma upp på en häst smidigare i vanliga fall...

 
 
Ingen bild

Jana

14 september 2010 21:44

Hahahahahaha!!!!!!!! Vilken syn....snacka om snopet!! Kram på dig, sötis

stine

14 september 2010 21:46

Glädjer mig att du finner det kul. Det gjorde alla andra som också såg det. Jag såg det inte och jag tyckte inte det var kul. Men hade nog skrattat om det inte varit jag som var utsatt ;) haha

 
Ingen bild

cissan

14 september 2010 22:06

Heja Stine!!! du är bäst faktiskt:)
kram kram

stine

15 september 2010 07:34

Cissan, Cissan, Vad säga? Du är saknad här nere solen! Jag minns när vi jobbade ihop på den tiden när det begav sig. Då sken solen varje dag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stine - 21 februari 2014 08:13

Jaha, snart har en hel vecka gått, känns overkligt! Som jag har behövt detta breaket och som jag njutit av att bara vara själv och göra det jag själv vill, livskavlite helt enkelt! Testade crossfit söndagen den 16/2, ett intropass. Det var jobbigt, s...

Av stine - 12 februari 2014 17:45

Jag har efter en stunds velande bestämt mig för att göra om denna bloggen från en mer eller mindre renodlad träningsblogg till en mer hundträningsblogg. Denna bloggen kommer i fortsättningen mestadels handla om hundträning  och Floe. Men även en del ...

Av stine - 9 juli 2013 14:18

Har funderat ett tag på en del saker och konstaterar att ju mer jag kan destu svårare blir det. Önskar ibland att jag var helt okunnig och inte visste ngt så jag bara kunde flyta med liksom. Tänker nu främst på djur. När jag var "liten" tyckte jag at...

Av stine - 17 mars 2013 17:16

Det har hänt en del sedan sist, ska försöka komma ihåg alt och få ner det ordentligt i text på ett vis som gör att jag kommer förstå det om ett år. Sen är det ju kul om de som läser min blogg också förstår vad jag menar! haha   Sedan sist så har ...

Av stine - 19 februari 2013 19:44

Ja, precis så är det, plötsligt händer det! Det som händer nu är att jag efter ca ett års uppehåll bloggar igen. Varför det har varit så dött på bloggandet vet jag inte riktigt, finns 100000 anledningar och samtidigt inga alls. Livet hände? Kan det v...

Ovido - Quiz & Flashcards