Alla inlägg den 3 april 2010

Av stine - 3 april 2010 17:02

I dag blev det ridning på träningsschemat. Red först ut Eisack i ca 40 min, ganska mkt trav och i lugnt tempo. Min tanke var att han skulle få jogga på låg hastighet för att bli av med slaggprodukter och ev träningsvärk. Det gick nog bra, i slutet frustade han och mös. Hans ben såg jätte fina ut från igår efter första terräng träningen.


Cenna var pigg och glad så jag bestämde mig för att klättra lite med henne. Vi klättrade lite, joggade och sen klättrade vi igen. Lite jobbigt var det för hon blev lite svett, men bara lite. Sen hem igen. Var ute i ca 40 min hon med. Hennes ben var torra och fina, skönt.


Efter ridningen var det fullt ös hem, duscha och sen till Carin för att planera tävlingssäsongen. Blir en del tävlingar utomlands. Som det ser ut nu blir det Tyskland, Polen, Danmark och Finland om allt går som planerat!

Ovido - Quiz & Flashcards