Alla inlägg den 30 april 2010

Av stine - 30 april 2010 08:15

I dag är det äntligen fredag och ja, det är äntligen eftersom jag mår sämre igen. Var hemma två dagar i början av veckan, tränade och red på onsdagen och nu mår jag betydligt sämre igen... Fan!


Skrittade Apollo igår i paddocken, det gick bra. Han gick i ca 35m in och fick arbeta lite och inte bara lulla runt. Fick ca 10 min skritt på lång tygel och det utan att busa... haha Men han skulel må bra av mer skritt på l ång tygel så att han får komma riktigt igen om kroppen, handlar mest om att jag ska våga släppa på tygeln och sitta kvar ;) haha Hade som en kul grej p mig pulsklockan och tog Kcal när jag red och fixade istallet. Gjorde av med mer än 500 Kcal!!! Och det var bara skritt...


I går ringde det även från en skola och ville att jag skulle komma på intervju så på tisdag morgon kl 7 (!) ska jag vara på en skola i Höllviken och intervjuas, spännande! och det i flera bemärkelser eftersom jag faktiskt inte vet vilken tjänst det är! Har sökt många tjänster nu sista tiden och minns inte alla. Vet dock efter lite forskning att det förmodligen rör sig om en fritidspedagogtjänst då jag ska bli intervjuad av en fritidspedagog. Men hur stor tjänsten är eller om det är en visstid eller tillsvidaer vet jag inte. Får väl fråga när jag väl är där eller ngt. Det löser sig!


Nu ska jag jobba...

Ovido - Quiz & Flashcards