Alla inlägg den 15 april 2010

Av stine - 15 april 2010 21:52

HAr i dag ridit Apollo. Han var fin. Jätte söt är han, har saknat honom jätte mkt. Han skrittade i 22 min idag. Hade han fått välja hade han förmodligen busat och galoppat och latjat i mkt mkt mer tid men jag föredrog skritt...


DIrekt efter ridningen körde jag till Torup och löptränade med Angelica. Det gick bra. Första planen var att göra två varv på 3 km rundan. Vi lyckades springa fel (och nej, det var itne för att vi sprang för snabbt...) så första rundan blev bara 2 km, men andra varvet blev det rätt :) När vi gjort 2 varv frågade jag A om det var ok om jag tog ett varv till. Som tur var var det ok med henne så jag tog 3km en gång till! Nu ökade jag tempot en del och det kändes ff bra vilket gjorde att jag ökade ytterligare sista km och hade ganska bra fart sista 500. Hade det inte varit för att A väntade p mig hade jag mkt väl kunnat ta en runda till. Eller så kändes det iaf ;) Väl i "mål" vid bilen och jag kollade upp tider osv visade det sig att jag gjort 9.33km på tiden 56.45min Det tycker jag är en helt ok tid med tanke på att det inte varit så mkt löpning sista tiden. Eller oavsett vilket innebär det att jag hade gjort milen på under timmen om jag tagit ett varv till. Med tanke på att målet är att göra milen under timmen känns det lovande! Känns sjukt bra det här. Lovande om inte annat :)


Nu är jag helt slut och ska lägga mig. I morgon blir det rida med Apollo och sen lite annan träning hoppas jag få till innan jag ska med L hem. Ska vara hemma hos henne i helgen, ska bli sååå skönt, längtar!


56.45 min 645kcal

Ovido - Quiz & Flashcards