Alla inlägg den 10 april 2010

Av stine - 10 april 2010 15:19

I dag fick jag så äntligen gymmat! Körde intervall på cykel först, fy fan vad jobbigt! Men det gör säkert nytta :) Reslutat: 340kcal mindre...  Efter jobbiga intervaller på cykel blev det lite styrka. Körde axlar, biceps och triceps. Hade tänkt göra lite sjukgymnastik för mitt knä, men hittade inte ngn lämplig maskin för det, måste kolla upp det. Borde kört mage och rygg men sanningen är att jag var så trött efter intervallerna att jag var på väg att spy. Var helt slut och illamående men nu flera timmar senare känns det bra igen.


Efter gymmet blev det en tur till My one och shoppade lite grejer. Fick det jätte fina grimskaftet som jag ville ha av Carin (fast det är nog hennes, men jag kommer använda det och jag valde...)! Fick köpt lite annat också men de hade inte den typ av mankam som jag ville ha så jag och L körde inom Hööks på vägen hem. På hööks skulle vi ha mankam och putsgrejer. Vi åkte därifrån med putsgrejer och ingen mankam. Fan, ska det vara så svårt att hitta en sån som jag vill ha?! Det slutade med ytterligare ett stopp, denna gången var det på Granngården. Tacka vet ajg granngården för där fanns mankammar! JAg köpte 2 stycken. Eller rättare sagt, L köpte 2 till mig! Finaste finaste L!!


Nu blir det lite slapp innan det blir en tur till stallet och förbereda allt inför i morgon. Tänkte testa knoppa manarna i kväll annars blir det till att vara i stallet 0500 i morgon... Tänkte iaf göra Cennas man och hoppas på det bästa. Skulle ngn gå upp måste det vara bättre att bara göra om en eller två ist för att göra en hel man från bärjan. I morgon är en "stor" dag för det är säsongspremiär för Cenna och debut för Eisack i terräng! De har bägga gjort var sin terräng träning, var sin pay-n-jump men i morgon är det tävling med alla tre grenarna. Håll tummarna världen!

Ovido - Quiz & Flashcards