Alla inlägg den 28 januari 2011

Av stine - 28 januari 2011 07:10

I dag,nu på morgonen, har jag genomfört det tveklöst jobbigaste träningspasset jag gjort. Egentligen borde det inte varit så tungt, jag har sovit bra, ätit helt ok men shit vad tungt det var! Gjorde 45 min SS, 80%, på cykel. Borde inte varit så tungt eller jobbigt men efter ca två minuters uppvärmning började jag titta på klockan och undra om det inte var över snart... Förmodar att det är för att benen var lite stumma efter gårdagen träning. Det vara jobbigt att genomföra, att tvinga benen att göra det jag bad dem om. Jag svettades mer än på väldigt väldigt länge, det rann på armarna! Gillar visserligen att svettas ordentligt när jag tränar men tycker inte riktigt att min svettning var i propotion till vad passet skulle vara. Jaja nu ä r dte gjort och jag har ätit lite och ska in i duschen.


I dag är dte jag som har fredagsfikan på jobbet så igår kväll gjorde jag över 100 små chokladbollar som står i kylen, gissa om jag skulle kunna tänka mig att sitta med fatet i famnen, dricka varmt the och se en film. Inte alls sugen på att göa mig klar till jobbet. Tycker för övrigt att helgerna borde iaf vara tre dagar! På två dagar hinner man inte ta det lugnt. Vidare tror jag att jag är på väg att få ögoninflammation, mitt öga var helt igenkladdat i morse, fick knappt upp det och är rött och svider. Måste läsa på lite mer om det så jag vet mer om symtomen och sen ta det från där.


Nu dusch!

Ovido - Quiz & Flashcards