Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Senaste uppdateringen

Av stine - 3 januari 2011 15:19

Jul och nyårafton har passerat likaså min vila pga sjukdom. Jag har under mellandagarna och ngn dag frammåt varit hundvakt till stjärnan Velvet eftersom hon är rädd för smällare så vi passade på att vara hemma hos Finaste hela tiden. Det passade henne jätte bra eftersom det inte smällde på samma sätt där som inne i stan.


Julen var underbar, väldigt lugn och utan ngn stress, bara soft! Firade julafton med store bror och med stora syster, bägge hade naturligtvis med sig respektive. jJuldagen var hemma os far som vanligt och det var sååå lugnt och skönt mot vad det brukar vara. Härligt och med fantastiskt god mat, älskar det!


Nyårsafton var hemma hos Finaste i hennes hus och det var lugnt och skönt. Finastes kök hann bli klart i tid och vi hann precis bli klar med städningen så det var bara att njuta. 1/1 var jag min vana trogen lite bakis (första gången på länge) men tror inte att det endast har med alkoholen att göra. Jag har nämligen misshandlat min kropp med besked. Jag har inte ätit så bra eller varken bra eller nyttigt de senaste nästan två veckorna vilket i kombination med att jag inte har druckit vatten i den mängd jag behöver gjort att jag känne mig bakis fast ag kanske inte var så bakis. Att jag aldrig lär mig!


I dag har jag jobbat för första gången sen strax innan jul, det var faktiskt riktigt roligt att vara tillbaka! Öppnade och det var sååå underbart! Det vill jag alltid göra! Men det kommer förmodligen inte att fungera så i verkligheten, men önska kan man väl?


Nu blir det gymmet en runda innan jag ska hem och laga mat (har handlat en massa god mat som vi ska äta i tre kvällar i rad. SKönt att ha handlat så jag inte behöver tänka på vad som ska göras, bara göra det helt enkelt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stine - 21 februari 2014 08:13

Jaha, snart har en hel vecka gått, känns overkligt! Som jag har behövt detta breaket och som jag njutit av att bara vara själv och göra det jag själv vill, livskavlite helt enkelt! Testade crossfit söndagen den 16/2, ett intropass. Det var jobbigt, s...

Av stine - 12 februari 2014 17:45

Jag har efter en stunds velande bestämt mig för att göra om denna bloggen från en mer eller mindre renodlad träningsblogg till en mer hundträningsblogg. Denna bloggen kommer i fortsättningen mestadels handla om hundträning  och Floe. Men även en del ...

Av stine - 9 juli 2013 14:18

Har funderat ett tag på en del saker och konstaterar att ju mer jag kan destu svårare blir det. Önskar ibland att jag var helt okunnig och inte visste ngt så jag bara kunde flyta med liksom. Tänker nu främst på djur. När jag var "liten" tyckte jag at...

Av stine - 17 mars 2013 17:16

Det har hänt en del sedan sist, ska försöka komma ihåg alt och få ner det ordentligt i text på ett vis som gör att jag kommer förstå det om ett år. Sen är det ju kul om de som läser min blogg också förstår vad jag menar! haha   Sedan sist så har ...

Av stine - 19 februari 2013 19:44

Ja, precis så är det, plötsligt händer det! Det som händer nu är att jag efter ca ett års uppehåll bloggar igen. Varför det har varit så dött på bloggandet vet jag inte riktigt, finns 100000 anledningar och samtidigt inga alls. Livet hände? Kan det v...

Ovido - Quiz & Flashcards