Alla inlägg den 2 mars 2010

Av stine - 2 mars 2010 07:09

Dagens inlägg (inte bara dagens utan även mitt första inlägg) kommer att handla om träning, träning och träning med lite annat.


Igår tyckte jag det var en bra dag att sätta fart och komma igång igen och träna. Jag var uppe lite över fem och sprang en runda innan jobbet, såå skönt! Ca 4 km på 23-24min, ingen höjdare men jag är nöjd. Har inte löpt på över 4 månader så  får man vara glad för det lilla, det gick ju trots allt lätt :) Sen iväg till jobb och direkt efter jobbet så var det bara att köra till stallet och rida. Den lille fuxen som jag rider gick förvånansvärt bra med tanke på att han stått i en vecka (åkte ju av i torsdags...)! Kändes dock i benen att jag löpt på morgonen, hehe.


I dag har jag inte bara startat en blogg utan även varit ute och löpt med L. Vi hann bara en kort runda eftersom L skulle till jobbet. Jag med för den delen men börjar inte fören halv 9 medan L börjar 7... Har nu sprungit en rund och ätit frulle, snart fags för duschen och att diska. Hatar fan att diska.


Min plan är att under dagen mäta och väga mig så jag lättare kan se resultaten om en månad :) Ska även till stallet i em efter jobbet och rida :) Ska bli kul, längtar!


Kram


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards