Alla inlägg den 3 mars 2010

Av stine - 3 mars 2010 07:02

I går var det som jag skrev i förre inlägget upp tidigt och ut på en joggingrunda. Skönt under tiden jag gjorde det men mindre kul under dagen då en hysteriskt träningsvärk i kombination av smärta i ryggen satte in. Eleverna på skolan undrade om jag var trött och/eller ont... Illa!


Jag åkte av hästen jag rider i förra veckan vilket syns i en knackig gång då ryggen gör galet ont. Har ju haft problem med ryggen i några år (åkte av en häst ganska illa för snart 3 år sedan) och det ska inte mkt till för att den skadan ska påminna sig    Men som ngn klok ngn gång sa, det som inte dödar det härdar    och stämmer det kommer jag vara en härdad kvinna om några år med tanke på hur ont det gör...


Till följd av smärta i ryggen blev det ett lugn pass på hästryggen igår. Den lille fuxen gick riktigt bra med tanke på hur illa jag kunde rida Han var lugn och fin och stundtals kändes han även riktigt rund om än lite väl låg. Snälla fina lille hästen, han är tapper han. 


 Blir stallet direkt efter jobbet i dag också men dock ingen löpning nu på morgonen. Har sovit i nästan 7½ timme!!! Tror min rygg behövde extra lång vila i natt så det fick den. I kväll som sagt lite ridning och i morgon bitti blir det en tur i joggingspåret igen. Skönt med en ny vana!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards