Alla inlägg den 13 mars 2010

Av stine - 13 mars 2010 21:00

Var ute igår och festade lite, jätte trevligt och inte helt bra för kroppen men det var riktigt trevligt :)


Vad det gäller min kropp är det inte så att den samarbetar med mig. Har galet ont i nacken och det i sin tur ger en migränliknande huvudvärk... Red i dag. Jag red Salle för första gången på nästan 1½vecka, det var riktigt roligt! Jag, Carin med sällskap red ut, den lille fuxen var jätte modig! Han var modig men skyggade ibland och gick inte i ett konstant tempo utan lite ryckigt vilket inte var så bra för min nacke. Jaja, nog beklagat om min rygg...


Kommer att behöva lägga om min träning lite, vet inte riktigt hur än. Detta eftersom jag inte ska rida den lille fuxen längre i veckorna utan endast på helgerna. Detta eftersom Mikaela ska rida och vidarutveckla honom. Glad över att det är Mikeala som ska göra det, gillar som sagt hennes ridning mkt. Inte för att min åsikt i detta spelar så stor roll, det är inte min häst och jag har inget att säga till om. Så är det bara. Däremot kommer jag att börja hjälpa Carin mer, ska rida hennes två hästar lite mer och sen när det är dags kommer jag att sätta igång Pockolocko! Längtar så där galet mkt efter att rida honom igen. Pocko är ju trots allt min stora kärlek! Skönt att jag har honom kvar nu när jag inte har Shellac längre...


I dag har jag inte gjort mer än ridit ut en lite runda, inte löpt inte simmat. Min kropp vill inte ställa upp med energi, är så trött så trött. Orkar inget alls, det är jätte jobbigt. I morgon kommer jag inte att löpträna tror jag. Däremot ska jag (om ryggen är ok med det) att rida tre hästar! Ska bli kul.


Nu blir det fortsatt lugn kväll med antingen lite högläsning med L eller också film. Mys och lugn med andra ord.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards