Alla inlägg den 29 mars 2010

Av stine - 29 mars 2010 20:57

I dag hjälpte jag Carin att hoppa. Det såg så roligt ut att jag frågade om jag inte kunde få testa hoppa sockerbitar, bara ngt språng. Det fick jag i slutet av passet när Carin hoppat klart. Shit, lite nervös var jag allt men oj vad kul det var! Jag satt upp i jeans, sneakers och Carins nersvettade blöta hjälm. Men jag hoppade!!! Och Cenna skötte sig aldeles utmärkt!


Annars, bortsett från ca 10 min ridning, så har jag vilat i dag. Har ont i nacken vilket ger en jobbig huvudvärk... Ska till Raffi och bli behandlad på onsdag. Längtar, ska bli så skönt. Planen är att rida ut Cenna i morgon, försöka cantra lite och konditionsträna. Ev försöka ta mig upp tidigt i morgon och poser walka en runda så kroppen mjukas upp lite. Den är lite stel i dag men helt utan träningsvärk. Jätte skönt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards