Alla inlägg den 4 mars 2010

Av stine - 4 mars 2010 06:26

I dag kom dagen jag fasat för, den dagen när allt känns tungt... Gjorde 4,5km i ett 6min/km tempo, mest för att komma runt. Gick tungt och planen med dagens löparrunda var att ta mig runt och bli av med lite träningvärk samtidigt som jag hoppades på att et inte skulle göra allt för ont i ryggen. De målen gick bra, sen var det en pissetid men det är bara att acceptera...


Red lite igår kväll, det gick faktiskt förhållandevis bra. Den lille fuxen var fin och jag kunde rida lite mer än i vad jag kunde i förrigår. Nu blir det vila för för den lille fine fuxen(om inte Sara rider)tom tisdag eftersom jag ska på möte i kväll och sen uppsala med Thaiboxnings SM hela helgen!


Planen är att hinna med ett löppass till i morgon innan vi åker ivg för då blir det inte mkt till träning...


Nöjd med veckan såhär långt. 3 löppass och 3 ridpass (om än väldigt lätta). Känns som jag är på G igen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards